Дистанційне навчання
Освітній процес в очному режимі
Запроваджується в приміщеннях або будівлях закладу освіти тільки в межах розрахункової місткості споруд цивільного захисту, що можуть бути використані для укриття учасників освітнього процесу в разі включення сигналу «Повітряна тривога» або інших відповідних сигналів оповіщення.
Якщо потужності споруд цивільного захисту є недостатніми для укриття всіх учасників освітнього процесу, то освітній процес може бути організований шляхом розподілу навчального часу в межах годин (змін) упродовж дня, тижня, місяця або семестру.
Для підготовки роботи закладів освіти в очному режимі засновникам рекомендовано провести відповідні заходи з посилення безпеки:
обов’язкова перевірка закладів освіти та прилеглих територій на наявність вибухонебезпечних предметів;
перевірка готовності систем оповіщення, зокрема, доступності оповіщення для дітей із порушеннями зору та слуху;
визначення та позначення шляхів евакуації;
наявність обладнаного укриття для всіх учасників освітнього процесу;
створення запасів води та медикаментів;
проведення тренувань з учасниками освітнього процесу щодо дій у разі повітряної тривоги;
проведення навчальних занять щодо здоров'язбереження, надання домедичної підготовки тощо;
підключення мережі Wi-Fi в укриттях для проведення занять (за можливості).
Освітній процес у дистанційному режимі
Запроваджується в закладах освіти на території ведення бойових дій і тимчасово окупованих територіях. Запроваджується наказом (розпорядженням) засновника закладу освіти за погодженням із керівником адміністрації (без обов’язкового укладення трудового договору про дистанційну роботу в письмовій формі, головною умовою є своєчасне виконання завдань).
Під час організації дистанційного навчання рекомендуємо використовувати матеріали Всеукраїнської школи онлайн.
В умовах дистанційного навчання заклад самостійно приймає рішення щодо зняття обмеження на максимальну кількість учнів у класі.
За дистанційною формою робота може виконуватися працівником поза робочим приміщенням, територією власника або уповноваженого ним органу, у будь-якому місці за вибором працівника та з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.
Освітній процес за змішаною формою
Змішана форма поєднує очний і дистанційний режими. Таке поєднання підходить для різних занять: практичні та лабораторні заняття можуть проводитися в очному режимі, лекційні – дистанційно. У початковій школі бажано проводити заняття в очному режимі, адже діти потребують живого спілкування.
Форма може змінюватися впродовж навчального року в залежності від безпекової ситуації.